nikitavanderwerf.reismee.nl

ACTIVITEITEN + FOTO'S I

Lieve allemaal,

Ik zit hier nu bijna twee weken, en in die tijd heb ik al best wat gedaan! Vandaar dat ik dat even met jullie wil delen, inclusief bijbehorende foto's!

Mijn eerste indruk van Barcelona begon op het vliegveld:

Vervolgens het uitzicht vanaf het huis:

Op mijn tweede dag hebben we de berg Tibidabo bezocht:

Heerlijk dagje strand gehad:

Woesndag 11/9 is een nationale feestdag hier van Catalonië. Die dag ben ik met mijn gastgezin naar een wetenschappelijk museum geweest:

Daarna hebben we nog heerlijk gegeten in een prachtig restaurant:

Afgelopen vrijdag heb ik een koffie gedronken met een andere au pair, wat heel gezellig en fijn was. We hebben op de Placa de Bonanova gezeten, waar dit mooie gebouw staat:

En tot slot zijn we afgelopen weekend naar Cadaqués geweest aan de Costa Brava. Dat is een schattig dorpje met allemaal witte vissershuisjes! In een plaatsje vlakbij, Port Lligat, staat het oude huis van Dalí en dat hebben we ook nog bezocht. Hier een kleine indruk van dit leuke weekend:




Reacties

Reacties

Tanja

Ziet er weer heel mooi uit!

Buurtjes

Is toch mooi daar jho?

Carola

Super

Tante Ditte

Klinkt goed Nikita je hebt al veel gezien en beleefd. Leuk ook dat j e een andere au pair hebt ontmoet. Je bent er alweer 2 weken snel gaat het allemaal hè. Liefs en tot horens XXX PS mooie foto's er bij.

Jacqueline blischke

Wat een mooie ervaring!! Leuk dat we je zo kunnen volgen. Geniet van alles!! Xxx

Tante corrie

Je hebt al veel mooie dingen gezien?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active