nikitavanderwerf.reismee.nl

VLAK VÓÓR VERTREK

Hi,

Zijn we weer! Nu komt het echt dichtbij. Over twee dagen zit ik gewoon al in het mooie Barcelona, bij mijn nieuwe familie voor de komende tien maanden. Ik ben er klaar voor! M'n koffer denkt daar nog iets anders over, maar dat mag de pret niet drukken.

Een tijdje geleden heb ik m'n gastgezin ontmoet! Echt een aanrader, want bij mij heeft dat heel veel spanning weggenomen: het waren zulke relaxte, makkelijke en positieve mensen. Dat moet helemaal goed komen! Ik weet in ieder geval dat ik bij hen op m'n plekje zit, en dat zorgt simpelweg voor minder zenuwen.

De zenuwen zitten er wel degelijk, hoor! Maar dat heeft vooral te maken met wat me te wachten staat vóór mijn aankomst in Barcelona: vroege wekker, afscheid nemen en vervolgens alleen vliegen. Van de meesten heb ik echter al afscheid genomen op m'n feestje een paar weken geleden.

Mijn avontuur kan nu echt gaan beginnen. Ik heb er zin in!

Liefs,

Nikita

Reacties

Reacties

Tanja

Ach, probleempje koffer was opgelost toen je eindelijk de 2e koffer erbij pakte ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active